piątek, 8 kwietnia 2011

Początek

Kim jestem

Z otyłością jest tak jak z alkoholizmem jesteś gruby nawet jak schudniesz .
Jestem grubasem chociaż od 3 lat utrzymuję wagę .Mam dobre samopoczucie, jestem szczęśliwy.

Moje apogeum to prawie 100 kg przy wzroście 172 cm .
Jest taki moment kiedy mówisz dość .
15 lat zmagań jestem wytrwały i uparcie dąże do celu .
Mogę powiedzieć że żadna dieta nie jest mi obca.

Uczyłem się na sobie ,testowałem i teraz już wiem jak schudnąć .

Zacznij na nowo -poprowadzę Cię ,pokażę drogę- już nie musisz myśleć że kolejny raz cały wysiłek na nic.

Twój początek
Odpowiedz sobie kim jesteś opisz to najlepiej napisz i zachowaj zapiski
Nastepnie wazne sa twoje pragnienia .CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHESZ .

 To jest Twój początek nowej wspaniałej drogi ku zdrowiu odpowiedniej dla Ciebie wagi .

CDN.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz